Žadatelé o byt musí aktualizovat své žádosti
ZLÍN – Odbor majetkové správy upozorňuje žadatele o městské byty na blížící se termín potvrzení trvání bytové potřeby. Aktualizace se týká bytů seniorských, dostupných, sociálních a bezbariérových.
„Dle platných Pravidel nájmu bytů ve vlastnictví statutárního města Zlína jsou žadatelé zařazení do pořadníku povinni své žádosti aktualizovat do 30 dnů od okamžiku změny a také jednou ročně potvrdit, že jejich bytová potřeba stále trvá. V opačném případě, pokud již byt nepotřebují, je třeba, aby požádali o své vyřazení z pořadníku,“ uvedl Tomáš Melzer, tiskový mluvčí zlínského magistrátu.
Předepsaný formulář je třeba osobně vyplnit na oddělení správy bytových domů Odboru majetkové správy Magistrátu města Zlína, nejpozději do 30. dubna.
Oddělení správy bytových domů sídlí v budově Magistrátu města Zlína, v ulici Zarámí 4421 ve Zlíně; přízemí, kancelář č. 103. Úřední dny jsou pondělí a středa 8–17 hodin.
Vlastimil Langer
Zdroj: Magistrát města Zlína
Ilustrační foto: Vlastimil Langer