Východní Morava se úspěšně prezentovala na veletrhu Go - Regiontour 2022
Zlínský kraj se jako tradiční turistická destinace Východní Morava ve dnech 20. – 23. října úspěšně prezentoval na veletrhu cestovního ruchu Go – Regiontour na brněnském výstavišti. Centrála cestovního ruchu Východní Moravy se tentokrát spojila s dalšími dvěma moravskými centrálami, a to Moravskoslezského a Olomouckého kraje. Vznikla tak expozice bohatá nejen na informace, ale i na zážitky a aktivity.
Pořadatel, společnost Brněnské veletrhy, letos spojil konání veletrhů Go a Regiontour s dalším oblíbeným veletrhem Caravaning Brno. Podle generálního ředitele Brněnských veletrhů Tomáše Moravce přineslo spojení celkovou návštěvnost 23.000 návštěvníků. „Jsem rád, že jsme se veletrhu Go – Regiontour zúčastnili. I když v oblasti veletrhů ještě doznívá útlum způsobený covidem, vidíme tuto formu prezentace Zlínského kraje i do budoucna jako přínosnou,“ řekl náměstek hejtmana Zlínského kraje Lubomír Traub při zahájení veletrhu.
„Za velice dobrou na veletrhu považuji účast některých regionů. Myslím si, že domácí návštěvník je pro nás důležitý, a přestože někdy účast úplně nesplňuje naše představy, pokud jej chceme získat, měli bychom se snažit všemi možnými prostředky. K prezentaci na veletrhu je zkrátka potřeba přistupovat aktivně,“ vyjádřila se Zuzana Vojtová, ředitelka Centrály cestovního ruchu, v anketě pořadatelů veletrhu.
Při přípravě své prezentace spolupracovala Centrála cestovního ruchu Východní Moravy především s destinačními oblastmi Zlínského kraje, oddělením cestovního ruchu magistrátu města Zlína, ale například i se Zlín Film Festivalem.
V současnosti připravuje Centrála cestovního ruchu komunikační kampaň na podporu cestovního ruchu ve Zlínském kraji pro období Zima 2022/2023, která bude zejména kvůli rapidně zvýšeným cenám energií náročná především pro provozovatele lyžařských center a horských hotelů.
Vlastimil Langer
Zdroj a foto: Centrála cestovního ruchu Východní Moravy