Úřední doba zlínského magistrátu se vrátila do běžného režimu
„Přestože jsme obnovili běžnou otevírací dobu, chtěli bychom požádat občany, aby v případech, kdy to je možné, upřednostnili vyřizování svých záležitostí bezkontaktní formou. Při osobním jednání na pracovištích magistrátu je nutné dodržovat hygienická opatření ve formě používání roušek či respirátorů, udržování rozestupů a desinfekci rukou,“ vzkázal tajemník úřadu Tomáš Lang.
Úřední hodiny: pondělí, středa 8–17 h, úterý středa, pátek po předchozím objednání.
Úřední hodiny jednotlivých pracovišť:
Podatelna MMZ (nám. Míru 12, Zarámí 4421, L. Váchy 602) pondělí, středa 8–17 h, úterý, čtvrtek, pátek 8–14 h,
Pokladna MMZ, radnice pondělí, středa 8–17 h, úterý, čtvrtek, pátek 8–14 h,
Městské informační a turistické středisko – (pouze boční informační okénko) – nám. Míru 12 pondělí, středa 8–17 h, úterý, čtvrtek, pátek 8–14 h,
Ověřování podpisů a listin – nám. Míru 12 (boční vchod radnice) pondělí, středa 8–17 h, úterý, pátek 8–12 h,
Odbor občansko-správních agend (L. Váchy 602) (dopravní přestupky, evidence motorových vozidel, řidičské průkazy, občanské průkazy, evidence obyvatel, cestovní doklady pondělí, středa 8–17 h,
Odbor živnostenský - Zarámí 4421 pondělí, středa 8–17 h.
I přes obnovení běžných úředních hodin je v rámci jednotlivých odborů zlínského magistrátu stále upřednostňována písemná, elektronická či telefonická komunikace.
Text a foto: Vlastimil Langer
Zdroj: Magistrát města Zlína